GTC
Ogólne warunki handlowe
Status: 06/03/2024
1. zakres zastosowania
2 Terminy i koszty dostawy
3 Zamówienie i zawarcie umowy
4. płatność
5. polityka anulowania
6. warunki rękojmi/gwarancji
7. zastrzeżenie własności
8. podatek od towarów i usług
9. przechowywanie tekstu umowy
10. obszar dostawy i klientela
11. ceny i ograniczone oferty specjalne
12. miejsce jurysdykcji
13. adres/nadruk
1. zakres zastosowania
Nasze Ogólne Warunki Handlowe mają zastosowanie do dostaw na terenie Republiki Federalnej Niemiec i Austrii. Specjalne warunki dotyczą dostaw za granicę; informacje o zagranicznych oddziałach RHOMBERG SCHMUCK można znaleźć na odpowiedniej „stronie krajowej”. Dostawy do tych krajów są realizowane za pośrednictwem krajowych oddziałów RHOMBERG SCHMUCK.
2. Koszty dostawy
Do wszystkich krajów UE dostarczamy bezpłatnie.
3. Zamówienie i zawarcie umowy
3.1 Zamawiasz w naszym sklepie do godz
- Dodaj artykuł do koszyka,
- wpisz adres dostawy,
- Sprawdź wpisy i sfinalizuj zamówienie wybierając metodę płatności i podając szczegóły płatności.
3.2 Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci e-mail potwierdzający otrzymanie zamówienia i zawierający jego szczegóły. To potwierdzenie odbioru nie oznacza przyjęcia Twojej oferty, a jedynie ma na celu poinformować Cię, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie.
3.3 Umowa kupna zostaje zawarta w momencie przyjęcia zamówienia przez dostawę towaru lub powiadomienie nas o dostawie. Umowa zawierana jest wyłącznie w języku niemieckim.
4. Zapłać
Rhomberg Schmuck przetwarza wszystkie płatności za pośrednictwem zewnętrznych dostawców usług płatniczych. Dostępne metody płatności są wymienione w kasie.
4.1 Płatności Shopify
Jeśli wybierzesz metodę płatności oferowaną przez dostawcę usług płatniczych Shopify Payments, płatność zostanie przetworzona za pośrednictwem dostawcy usług technicznych Stripe Payments Europe Ltd., 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, Irlandia, któremu wyślemy informacje podane podczas procesu składania zamówienia wraz z informacjami o Twoim zamówieniu (imię i nazwisko, adres, numer konta, kod rozliczeniowy banku, ewentualnie numer karty kredytowej, kwota faktury, waluta i numer transakcji) zgodnie z art. 6 ust. 1 S.1 lit. b RODO. Twoje dane będą przekazywane wyłącznie w celu realizacji płatności ze Stripe Payments Europe Ltd. i tylko w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do tego celu.
Więcej informacji na temat ochrony danych Shopify Payments można znaleźć na stronie https://www.shopify.com/legal/privacy, a informacje o ochronie danych na temat Stripe Payments Europe Ltd na stronie https://stripe.com/de/privacy.
Zakupy na konto dokonywane są za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy usług płatniczych Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Sztokholm, Szwecja (zwanego dalej „Klarna”). obsługiwane. Istnieje możliwość zakupu na konto, jeśli Klarna posiada pozytywną zdolność kredytową. Informujemy, że egzamin jest zautomatyzowany i nie mamy wpływu na jego wynik. Po pomyślnej weryfikacji zakup można sfinalizować przy użyciu wybranej metody płatności „Faktura Klarna”.
Kupujący otrzymuje fakturę bezpośrednio od firmy Klarna zaraz po wysłaniu towaru. Należy pamiętać, że dlatego faktura jest zazwyczaj wysyłana przed otrzymaniem towaru. Na jej opłacenie masz 30 dni od daty wystawienia faktury.
4.2. Amazon Pay
Jeśli wybierzesz metodę płatności „Amazon Payments”, płatność będzie realizowana za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych Amazon Payments Europe s.c.a., 38 avenue John F. Kennedy, L-1855 Luxembourg (zwanego dalej: „Amazon”), zgodnie z Umową użytkownika Amazon Payments Europe, z którą można zapoznać się pod adresem https://payments.amazon.de/help/201751590.
4.3 PayPal
W przypadku płatności metodą płatności oferowaną przez PayPal płatność jest przetwarzana za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg (dalej: „PayPal”), z zastrzeżeniem Warunków korzystania z serwisu PayPal, dostępnych pod adresem https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full lub – jeżeli klient nie posiada konta PayPal – z zastrzeżeniem warunków płatności bez konta PayPal, dostępnych pod adresem https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full.
Zwrot pieniędzy po powrocie
Kwota zakupu zostanie zaksięgowana w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwrot środków nastąpi przy użyciu metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
5. Zasady anulowania
Prawo do odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie czternastu dni bez podawania przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia niebędąca przewoźnikiem objęła w posiadanie ostatni towar.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy skontaktować się z nami (Rhomberg Schmuck GmbH, Sachsenstr. 12, 75177 Pforzheim, Niemcy, telefon: +49 8382 304 91 590 Faks: 08382-304 91 599, e-mail: info@rhomberg.de) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem). Możesz skorzystać z załączonego przykładowego formularza odstąpienia od umowy, choć nie jest to obowiązkowe.
Do zachowania terminu odstąpienia wystarczy, że wyślesz powiadomienie o skorzystaniu z prawa odstąpienia przed upływem terminu odstąpienia.
Odwołanie należy kierować na adres:
Firma Rhomberg Schmuck GmbH
Sachsenstr. 12
75177 Pforzheim
Niemcy
E-mail: info@rhomberg.de
Konsekwencje odwołania
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a najpóźniej w terminie czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy informację o Państwa odstąpieniu od niniejszej umowy. W przypadku tej spłaty używamy tej samej metody płatności, jakiej użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono z Tobą inaczej; w żadnym wypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy odmówić zwrotu płatności do czasu otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Musisz zwrócić lub przekazać nam towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu czternastu dni. Ponoszą Państwo bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Ponosisz odpowiedzialność za jakąkolwiek utratę wartości towaru tylko wtedy, gdy ta utrata wartości wynika z obchodzenia się z towarem w sposób inny niż jest to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru.
Koniec polityki anulowania
Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy umów:
- Umowy na dostawę towarów zapieczętowanych, które nie nadają się do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych, jeżeli po dostarczeniu usunięto ich zabezpieczenie.
- Umowy o dostawę towarów, które nie są prefabrykowane i dla których wytworzenia decydujący jest indywidualny wybór lub ustalenie przez konsumenta, lub które są wyraźnie dostosowane do osobistych potrzeb konsumenta (patrz notatka dotycząca grawerowania).
Uwaga: formularz anulowania próbki można znaleźć w stopce w sekcji Informacje prawne – Formularz anulowania próbki.
6. Warunki gwarancji/gwarancji
Obowiązują ustawowe postanowienia dotyczące rękojmi.
Na całą biżuterię otrzymasz 2-letnią gwarancję. Bieg terminu przedawnienia rozpoczyna się od dnia dostarczenia rzeczy, czyli odbioru rzeczy przez kupującego. Gwarancja nie obejmuje przedmiotów zagubionych/kradzieży, uszkodzeń, naturalnego zużycia lub przecen. Prosimy zachować fakturę w bezpiecznym miejscu, gdyż stanowi ona dowód gwarancji.
Jeśli mimo dokładnej kontroli jakości towar dotrze wadliwy, pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej. Prosimy Cię o to
W tym celu poproś o bezpłatną etykietę zwrotną. W przypadku reklamacji gwarancyjnej prosimy o kontakt:
RHOMBERG SCHMUCK GmbH, Kemptener Strasse 8, 88131 Lindau
E-mail: info@rhomberg.de
7. Zastrzeżenie własności
Towar pozostaje własnością firmy RHOMBERG SCHMUCK GmbH aż do ostatecznej zapłaty.
8. Podatek od sprzedaży
Wszystkie informacje o cenach zawierają ustawowy podatek od sprzedaży.
9. Przechowywanie tekstu umowy
Nie przechowujemy tekstu umowy i nie można uzyskać do niego dostępu po zakończeniu procesu składania zamówienia. Dane zamówienia możesz jednak wydrukować od razu po jego wysłaniu. Prosimy o dokładne przechowywanie wszystkich dokumentów i wiadomości, które od nas otrzymujesz.
10. Obszar dostaw i baza klientów
Zamówienia i dostawy są zasadniczo możliwe na terenie Niemiec i Austrii, a także we wszystkich pozostałych krajach UE. Informacje o dostawach do Szwajcarii i Liechtensteinu można znaleźć na stronie www.schmuck.ch. Jeśli życzysz sobie dostawę poza wymienionymi powyżej obszarami dostawy, chętnie Ci pomożemy. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z naszą infolinią serwisową: +49 8382 304 91 590 – czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 12:00 i 13:00 – 17:00.
11. Ceny i oferty specjalne ograniczone czasowo
Wszystkie ceny są cenami detalicznymi i zawierają podatek VAT oraz nie zawierają kosztów wysyłki. Obowiązuje cena obowiązująca w momencie składania zamówienia.
12. Miejsce jurysdykcji
W kontaktach z konsumentami końcowymi na terenie Unii Europejskiej zastosowanie może mieć również prawo miejsca zamieszkania użytkownika końcowego. Jeżeli prywatny konsument końcowy nie ma miejsca zamieszkania na terenie Unii Europejskiej, miejscem jurysdykcji jest nasza siedziba.
13. Adres/odcisk
Obsługa klienta
info@rhomberg.de
Telefon: +49 8382 304 91 590
Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
Pon.-pt. od 8:00 do 12:00 i od 13:00 do 17:00
Dyrektor zarządzający: Markus Bell
Zarejestrowany pod HRB 3980
Sąd rejestrowy w Kempten/Allgäu
Numer NIP: 128797924
Adres pocztowy
Firma Rhomberg Schmuck GmbH
Kemptener Strasse 8
88131 Lindaua
Niemcy